Marketing jako šachová hra Jaroslav Tručka

Marketing jako šachová hra - Jaroslav Tručka

Marketing jako šachová hra

Jaroslav Tručka

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

199 Kč s DPH

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových… Přejít na celý popis

lunární Už máte svůj lunární kalendář Krásné paní pro rok 2021? Více informací

Popis

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení!

Sdílet 0

Nakladatel
BizBooks
datum vydání
prosinec 2012
isbn
978-80-265-0054-4
ean
9788026500544
Jazyk
čeština
Počet stran
216
Vazba
měkká vazba
Rozměr
145x205mm

Bestseller v knihy Dobrovský

68761. v e-shopu | 79682. minulý týden

82. v Marketing | 96. minulý týden

99. v Management | 121. minulý týden

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora