4.3 z 5 hvězdiček
E-knihaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Learn the techniques and applications of marketing communications in a European context Marketing Communications: A European Perspective, 7th Edition, by De Pelsmacker, Geuens and Van Den Bergh provides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European context.… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
AKCE Marketingová komunikace
-
Marketing management
-
Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky
-
Postavení spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v době digitální
-
Anatomie rozhodování
-
Spotřebitelské chování
-
AKCE Chování zákazníka
-
Strategie B2B digitálního marketingu
-
AKCE Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
-
Budování vztahů se zákazníky
-
AKCE Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
-
Diference ve spotřebním chování mužů a žen
-
Spotřebitelské typologie
-
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
-
Buyology
-
The Routledge Handbook of English as a Lingua Franca
-
Official Fourth Wing Journal: Violent Little Thing Edition with Lined Pages
-
Guinness World Records 2025 (anglicky)
-
The Art and Making of Arcane
-
Cats of the World
-
All the Knowledge in the World
-
Herbert Puchta´s 101 Tips for Teaching Teenagers
-
AI Marketing Playbook
-
Mark Hancock´s 50 Tips for Teaching Pronunciation
Learn the techniques and applications of marketing communications in a European context
Marketing Communications: A European Perspective, 7th Edition, by De Pelsmacker, Geuens and Van Den Bergh provides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European context. This book provides in-depth coverage of consumer behaviour and branding foundations of marketing communications, and all elements of the communications mix, including advertising, public relations, sponsorship, brand activation, direct marketing and exhibitions. Building on the success of the last edition, the 7th edition uses examples, case studies and research results from various countries, industries and markets to make the concepts more practice orientated and help your students grasp essential facts. Extensive case material on global brands like Snickers, Libresse, Guinness, Costco, Baunat, Trooper and Lego have been added to reflect the recent developments in marketing communications.
Pearson, the world’s learning company.
- Nakladatel
- Pearson
- Rozměr
- 264 x 195 x 25
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 584
- Hmotnost
- 1440 g
- isbn
- 978-1-292-32789-1
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 4.02.2021
- ean
- 9781292327891
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE