0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaManagement zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Kniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Management - Cvičebnice - Zadání
-
Internetový marketing
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Dynamické vedení a řízení projektů - Systémovým myšlením k úspěšným projektům
-
Marketing management
-
Prodávejte!
-
Lídři jedí poslední
-
Procesní řízení pro manažery - Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli
-
Produkční a provozní management
-
Osobní finance Základy podnikání
-
Vedení lidí, týmů a firem - Praktický atlas managementu
-
Efektivní porady
-
Co je nového v managementu
-
Veďte!
-
Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby
-
Šťastný management
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Řízení lidských zdrojů a vybraná témata managementu a leadershipu
-
Standardní situace v managementu a jak je hrát
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Digitalizace ekonomiky a společnosti
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 166 x 256 x 8
- datum vydání
- 15.05.2017
- isbn
- 978-80-271-0559-5
- Počet stran
- 128
- Hmotnost
- 246 g
- datum dotisku
- 22.04.2021
- ean
- 9788027105595
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE