Logo Design volume 2
Logo Design volume 2 - Julius Wiedemann Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Hacienda

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 398 Kč

Hacienda

This title includes shining examples of branding graphics. In this follow-up to our immensely successful first volume, you'll find over 2000 logos as well as special case study features on brand identities such as MTV, CCTV, and the Metropolitan Museum's Berlin branch. Top design and branding offices featured include Meta Design, Saffron… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

This title includes shining examples of branding graphics. In this follow-up to our immensely successful first volume, you'll find over 2000 logos as well as special case study features on brand identities such as MTV, CCTV, and the Metropolitan Museum's Berlin branch. Top design and branding offices featured include Meta Design, Saffron Consultants, Research Studios, Stefan Sagmeister, Studio Dumbar, and Zion Graphics. With a foreword by Meta Design's chief design officer Uli Mayer-Johanssen and introduction is by branding guru Wally Olins, this collection brings an insider's prospective to the art of designing successful logos.

Sdílet

Nakladatel
Taschen
jazyk
angličtina
Vazba
měkká vazba
isbn
978-3-8365-0942-8
Vydání
1
ean
9783836509428

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda