0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by recognizing the world''s most groundbreaking and influential designs. Designers compete in five main categories — beverages, food, body, luxury,… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
The Package Design Book 6
-
Pop Art
-
The Art Book
-
Prisse d'Avennes. Egyptian Art
-
Ellen von Unwerth. Fraulein. 40th Ed.
-
Scandinavian Design. 40th Ed.
-
Organized Living: Solutions and Inspiration for Your Home
-
Where Architects Sleep
-
Humans of Prague
-
Novinka The New Design Rules
-
The Sources of Modern Architecture and Design
-
Gropius
-
Bruegel. The Complete Paintings. 45th Ed.
-
The Film Book
-
A Book of Days
-
The Little Big Butt Book
-
How to Enjoy Architecture: A Guide for Everyone
-
100 Manga Artists. 40th Ed.
-
Marvel Myths and Legends
-
Serif in Use
-
KAWS
-
Inspiring Ikebana
-
Erotica 2: The Nude in Contemporary Photography
-
The Little Big Book of Legs
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by recognizing the world''s most groundbreaking and influential designs. Designers compete in five main categories — beverages, food, body, luxury, and other markets — and no fewer than 50 sub-categories. Featuring a selection of hundreds of works, this book brings together Pentawards winners from 2008 to 2016, providing a vivid demonstration of creativity in every form of packaging. Readers will discover, through product descriptions and plenty of images, what drives design industry leaders and agencies behind these creations, which permeate all aspects of our everyday lives. This well of inspiration will not just serve design and marketing professionals, but anyone with an interest in the creative process of packaging.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Art, Architecture and Photography
- Témata
- Tokyo
- Nakladatel
- Taschen GmbH
- Rozměr
- 205 x 153 x 47
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 576
- Hmotnost
- 992 g
- isbn
- 978-3-8365-5552-4
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 22.09.2017
- ean
- 9783836555524
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE