4.8 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak… Přejít na celý popis
Postarší mistr truhlář oživí svého zesnulého syna jako dřevěnou loutku. Jejich poklidný život je narušen zprávami o záhadném vrahovi terorizujícím městečko.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Radikální otevřenost
-
Řízení lidských zdrojů - Moderní pojetí a postupy
-
Koučovací karty pro manažery
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Manažer koučem
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Motivace a odměňování pracovníků - Co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší
-
Jak fungují inovace
-
Lídři jedí poslední
-
Koučování
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Dokonalá manažérská selhání
-
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky - Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Vedení lidí, týmů a firem - Praktický atlas managementu
-
Motivace zvenčí jako smrad
-
Koučování zaměřené na řešení
-
Moderní personalistika ve službách
-
Nekonečná hra
-
NOVINKA Tajemství úspěšných lídrů
-
Skrytá historie koučování
-
Punkové podnikání
-
Deník CEO
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí řadu příkladů a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 172 x 247 x 18
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 256
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-247-3317-3
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 1.11.2011
- ean
- 9788024733173
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.