0.0 z 5 hvězdiček
VoucherKniha ( měkká vazba )
- Skladem 2 ks
- Doručení Ve středu 10. 12. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
197 Kč s DPH
Běžně 220 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů. Tato… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Bestseller Vánoční e-shopová dárková poukázka 500 Kč
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Bestseller E-shopová dárková poukázka 500 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Jak na sítě
-
15 roků lásky
-
Internetový marketing
-
Média, lži a příliš rychlý mozek
-
Tohle je marketing!
-
Bestseller Psychologie peněz
-
Svítící samolepky s aktivitami Vesmír
-
Twin wire blok A5 PP PASTELINI růžová
-
Bestseller Harry Potter a Tajemná komnata - MinaLima
-
Obrana před Babišem
-
Funkce (učebnice)
-
Bestseller Atomové návyky
-
Digitální cesta k prosperitě
-
Mediální zlo
-
Media life
-
Bestseller Důmyslné umění, jak mít všechno u pr* * le
-
Miroslav Karas: A odkud bych asi tak byl?
-
Mediální mámy a digitální tátové
-
Mikešova aféra a jiné případy
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů. Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.
- Nakladatel
- Computer Media
- Rozměr
- 171 x 225 x 11
- datum vydání
- 1.11.2011
- isbn
- 978-80-7402-071-1
- Počet stran
- 116
- Hmotnost
- 224 g
- datum dotisku
- 3.10.2023
- ean
- 9788074020711
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE