5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V úterý 29. 4. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
197 Kč s DPH
Běžně 220 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.Tato… Přejít na celý popis
Začíná Den sklizně padesátého ročníku Hladových her a všechny kraje Panemu svírá strach. Haymitch Abernathy z Dvanáctého kraje se ocitá v boji o přežití...
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Koupení novináři
-
Myslet média
-
Obrana před Babišem
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Nový Světový řád
-
Rozum a odvaha
-
Miroslav Karas: A odkud bych asi tak byl?
-
Marketingové myšlení
-
Mezinárodní migrace pohledem politických věd: historie, teorie a současné otázky
-
My kacíři
-
Čas oligarchů, jejich sluhů a nepřátel
-
Internetový marketing
-
Řízení projektů informačních systémů 2.vyd.
-
10 ZA 500,- 30 let cesty ke svobodě Ale i zpět
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Slovensko 30 let poté
-
Politika z obou stran
-
Čas oligarchů, jejich sluhů a nepřátel
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Jaderné Rusko
-
Zpráva o stavu civilizace
-
Ne nestačí
-
Jak na sítě
-
AKCE Úder - 10 týdnů, které otřásly světem očima konspiračního teoretika
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.
- Nakladatel
- Computer Media
- Rozměr
- 171 x 225 x 11
- datum dotisku
- 3.10.2023
- ean
- 9788074020711
- Počet stran
- 116
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.11.2011
- isbn
- 978-80-7402-071-1
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.