0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
The sequel to the international bestseller The Go-Giver, applying its inspirational approach to real-world challenges.The Go-Giver took the business world by storm with its message that giving is the simplest, most fulfilling, and most effective path to success. It has inspired hundreds of thousands of readers; but some have wondered how the… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Should We Stay or Should We Go
-
Give and Take
-
Think And Grow Rich
-
Hegarty on Advertising
-
Making Sense of Chaos
-
The Prince
-
Rich Dad Poor Dad
-
Surrounded by Bad Bosses and Lazy Employees
-
Four Thousand Weeks
-
The Social Brain
-
How Big Things Get Done
-
Good Strategy/Bad Strategy
-
The Plot
-
Accounting and Taxation Terminology in Practice
-
Goodbye to Russia
-
How to Stand Up to a Dictator
-
An Ugly Truth
-
Scary Smart
-
Energy and its impact on economics growth in the world economy
-
The Concise 33 Strategies of War
-
Centennials: 12 Habits of Great, Enduring Organisations
-
Success Habits
-
The Power of the Powerless
-
The Origins of Totalitarianism
The sequel to the international bestseller The Go-Giver, applying its inspirational approach to real-world challenges.The Go-Giver took the business world by storm with its message that giving is the simplest, most fulfilling, and most effective path to success. It has inspired hundreds of thousands of readers; but some have wondered how the story''s lessons stand up to the tough challenges of everyday, real-world business.Bob Burg and John David Mann answer that question in Go-Givers Sell More, a practical guide that turns giving into the cornerstone of a powerful and effective approach to selling.Most of us think of sales as a struggle to make people do something they don''t really want to do. But that cut-throat mentality makes the process much harder than it has to be - especially in an economic downturn when customers are more suspicious and defensive than ever. It''s far more effective (and satisfying) when salespeople think like Go-Givers and focus on creating value for the customer. Cultivate a trusting relationship and provide outstanding service, and great results will follow automatically.Illustrating their points with a wide range of real-life examples, Burg and Mann offer tips and strategies that anyone in sales can start applying right away.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Penguin
- Rozměr
- 129 x 196 x 8
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 208
- Hmotnost
- 152 g
- isbn
- 978-0-14-104958-8
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 25.02.2010
- ean
- 9780141049588
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE