5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy,… Přejít na celý popis
Její dotyk je smrtící. Svět se rozpadá. Nechá se využít jako zbraň, nebo bude bojovat za svobodu?
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing management
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
Jak řídit efektivně?
-
Jak správně řídit projekty
-
Typologie osobnosti pro manažery
-
Naučte se správně vést lidi
-
Jak se stát úspěšnou vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat
-
Kompetence leadera školy - Marketingové komunikace v praxi škol
-
Standardní situace v managementu a jak je hrát
-
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Úspěšný manažerský start
-
Empatická a asertivní komunikace - Jak zvládat obtížné komunikační situace
-
Dynamické vedení a řízení projektů - Systémovým myšlením k úspěšným projektům
-
Digitalizace ekonomiky a společnosti
-
Šťastný management
-
Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby
-
V práci nemusí být blázinec (Jak mít klidnou firmu)
-
Management v obrazech
-
Jak být úspěšný realitní makléř a přitom se z toho nezbláznit
-
Ze života šéfa
-
City logistika
-
Pracoviště jako prostor k učení
Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a rozdmýchání krizových situací. Autor vychází ze svých více než čtrnáctiletých zkušen ostí se zvládáním krizových stiuací pro přední české i nadnárodní společnosti a z řízení jejich dobré pověsti.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 168 x 240 x 10
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 176
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-247-4234-2
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.02.2012
- ean
- 9788024742342
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.