Chystáte se udělat strašnou chybu!

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

357 Kč s DPH
Běžně 399 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Experiment s láskou

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1299 Kč dárek zdarma v hodnotě 398 Kč

Experiment s láskou

Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: přehnaná nebo slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích… Jsou lídři stojící za kolapsy firem skutečně tak nezkušení, nebo přímo špatní? Určitě ne!Díky čtyřiceti letům výzkumů v oblasti kognitivních věd a behaviorální ekonomie dnes víme, že se… Přejít na celý popis

Knihy
E-knihy
Audioknihy
Přehrát ukázku

00:00

00:00

Ihned ke stažení
399 Kč s DPH

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: přehnaná nebo slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích… Jsou lídři stojící za kolapsy firem skutečně tak nezkušení, nebo přímo špatní? Určitě ne!

Díky čtyřiceti letům výzkumů v oblasti kognitivních věd a behaviorální ekonomie dnes víme, že se při „racionálním“ rozhodování dopouštíme celé řady systematických omylů – kognitivních zkreslení. Ta si bohužel z podstaty nedokážeme uvědomit, a proto do jejich pasti padáme stále znovu. Francouzský psycholog a konzultant Olivier Sibony však nabízí lídrům a manažerům účinné metody, jak tato zkreslení omezit pomocí správně nastavené firemní architektury rozhodování.

V knize se mimo jiné dozvíte:

  • že nastavení rozhodovacího procesu má při investicích až šestkrát větší váhu než samotné analýzy,
  • proč naše mysl miluje storytelling a jakým dalším pastem lídři nejčastěji podléhají,
  • v čem spočívá metoda „předčasné pitvy“ a jak vás může usměrnit „šest amigos“,
  • jak podporovat otevřenou diskusi bez rizika rozhodovací paralýzy,
  • kdy a jak efektivně využít intuici při klíčových rozhodnutích.

O autorovi:
Olivier Sibony (*1967) je univerzitní profesor, spisovatel a poradce zaměřený na kvalitu strategického myšlení a rozhodovacích procesů. Pětadvacet let působil jako konzultant společnosti McKinsey & Company v Paříži a New Yorku. Na mezinárodní škole HEC vyučuje firemní strategii, komunikaci a rozhodování, je také docentem na Saïd Business School Oxfordské univerzity.

Sdílet

Nakladatel
Jan Melvil publishing
Rozměr
140 x 202
jazyk
čeština
Počet stran
280
Hmotnost
497 g
isbn
978-80-7555-115-3
Vazba
pevná vazba
datum vydání
1.01.2020
ean
9788075551153

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 357 Kč Nápověda