0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je nedostupný.
This is one of the first books to probe deeply into the art and science of branding industrial products. The book comes at a time when more industrial companies need to start using branding in a sophisticated way. It provides the concepts, the theory, and dozens of cases illustrating the successful branding of industrial goods. It offers… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
-
Brand it Like Serhant
-
Business Management Study Guide: Oxford IB Diploma Programme
-
Start With Why
-
HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR Marketing
-
Strategie B2B digitálního marketingu
-
The Prince
-
The High Frequency Game Changer
-
The Concise 33 Strategies of War
-
What It Takes
-
The Alternative: How to Build a Just Economy
-
Good Strategy/Bad Strategy
-
Megathreats : Ten Dangerous Trends that Imperil Our Future, and How to Survive Them
-
War
-
The Performance Paradox
-
Novinka Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition
-
House of Huawei
-
Caesar Commentarii. I. (Gallic War): (Bellum Gallicum, cum A. Hirti supplemento)
-
Rich Dad Poor Dad
-
Growth
-
Going Infinite
-
Making Sense of Chaos
-
In This Economy?
-
This Is Strategy
This is one of the first books to probe deeply into the art and science of branding industrial products. The book comes at a time when more industrial companies need to start using branding in a sophisticated way. It provides the concepts, the theory, and dozens of cases illustrating the successful branding of industrial goods. It offers strategies for a successful development of branding concepts for business markets and explains the benefits and the value a business, product or service provides to industrial customers. As industrial companies are turning to branding this book provides the best practices and hands-on advice for B2B brand management.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Springer-Verlag Berlin and Heidelberg Gm
- Rozměr
- 146 x 242 x 28
- datum vydání
- 4.10.2006
- ean
- 9783540253600
- Počet stran
- 357
- Hmotnost
- 724 g
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- pevná vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-3-540-25360-0
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE