Krev, pot a pixely E-kniha

E-kniha

  • E-kniha je momentálně nedostupná

Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo.  Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A… Přejít na celý popis

Ali Hazelwood: Šach a mat Ali Hazelwood je láska. Po romantických komediích Hypotéza lásky a Hlava plná lásky, které si získaly srdce milionů čtenářů, přichází s novinkou o rivalech v šachu. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. 

Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o geniální jednotlivce někde v garáži, nebo stohlavé týmy. 

Novinář Jason Schreirer vyzpovídal stovky profesionálů z velkých studií, jako jsou BioWare, Blizzard nebo LucasArts, i malé nezávislé týmy. V Krvi, potu a pixelech bere čtenáře na výpravu do zákulisí videoherního světa. Během ní ukazuje, kolik dřiny stojí za každým napínavým questem, zábavným levelem a přiměřeně neporazitelným bossem. Kolik uměleckých výzev, technických překážek, tržních požadavků a korporátních výmyslů musejí vývojáři překonat. A že za dobrou hru se často platí i zdravím a osobním životem. 

–––

Schreier napsal přesvědčivý a často nelichotivý portrét profese, kterou si mnoho hráčů idealizuje.
- Wired

Schreier píše o notoricky tajnůstkářském videoherním průmyslu, který dobře zná z vlastní zkušenosti. Je to užitečný průvodce herní krajinou současnosti.
- GQ

Konec Krve, potu a pixelů má jedinou vadu: že to nepokračuje dál.
- Forbes

Sdílet 0

Nakladatel
Host
jazyk
čeština
Počet stran
286
datum vydání
1.01.2019

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.8 z 5 4 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

  • 5 z 5 hvězdiček Martin registrovaný uživatel Zakoupil produkt

    Moc zajímavé počtení o tom, jak je tvorba her komplexní záležitost. Kniha může pomoci komukoliv, kdo si chce naplánovat nějaký byznys, aby si uvědomil, jaké vlivy mohou přípravu ovlivnit a jak může být komplikované si plánovat třeba i základní věci jako čas nebo finance.

    Kniha, Host, 2019, 9788075778246

  • 5 z 5 hvězdiček Tomáš Přibyl registrovaný uživatel Zakoupil produkt

    Coby vývojář mohu potvrdit, že jako každá práce je i vývoj her někdy řehole. Skutečně netrávíme celý den "hraním her". Trochu zamrzí zbytečný překlad některých obecně zažitých termínů ("leštění" je i u nás "polishování" a "drcení" je "crunchování") a pár chyb (pohlaví Morrigan z DA). Všem se zájmem o hry ale přečtení vřele doporučuji!

    Kniha, Host, 2019, 9788075778246

  • 5 z 5 hvězdiček Rob registrovaný uživatel Zakoupil produkt

    Drsne probuzeni. Depresivni kniha, pokud mate sen delat v herni brandzi. Libi se mi, ze pokryvaji jak velke i stredni studia, ale i nezavisle vyvojare. Prekladatel je bohuzel asi tunta a nektere vyrazy mel konzultovat. Star Wars neni slavny serial... a podobne. Mam i anglicky original a nekdy jsem radeji nakoukl do originalu.

    Kniha, Host, 2019, 9788075778246

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda