0.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( měkká vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V úterý 6. 5. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
357 Kč s DPH
Běžně 399 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Videohry jsou napínavé a srdcervoucí. A co teprve jejich vývoj! Počítačové hry v současnosti představují největší zábavní průmysl, v němž se každoročně otáčejí miliardy dolarů. Ale ať už vznikají v obrovských produkčních studiích, nadnárodních korporacích, malých nezávislých týmech, či u jednotlivců, do herního podnikání vždy vstupuje… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Kyberkultura, hackeři a digitální revoluce - Informace chce být svobodná
-
Porty, bajty, osmibity
-
Zaklínač: vzestup krále všech RPG
-
CyberSecurity
-
EMF*D - 5G, Wi-Fi a mobilní telefony: Skrytá rizika a jak se chránit?
-
Micro:bit krok za krokem
-
Python - knihovny pro práci s daty pro verzi 3.11
-
Myslete databázově, myslete v SQL!
-
Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí
-
Deep learning v jazyku Python - 2., rozšířené vydání
-
CyberCrime
-
Budoucnost (ne)práce
-
Ponořme se do Python(u) 3
-
Python snadno a rychle
-
CSS. Moderní layout
-
Moderní programování - Učebnice pro začátečníky
-
WTF? Co přinese budoucnost a jak ji přežít
-
Nevyspalá generace
-
IPv6
-
Mýty a naděje digitálního světa
-
Optimalizace webových stránek
-
Databáze a SQL pro začátečníky
-
JEDNODUŠE: Umělá inteligence
-
JavaScript Okamžitě
Videohry jsou napínavé a srdcervoucí. A co teprve jejich vývoj! Počítačové hry v současnosti představují největší zábavní průmysl, v němž se každoročně otáčejí miliardy dolarů. Ale ať už vznikají v obrovských produkčních studiích, nadnárodních korporacích, malých nezávislých týmech, či u jednotlivců, do herního podnikání vždy vstupuje nevypočitatelný lidský a tvůrčí faktor. Téměř za každou hrou a aplikací se skrývá drama, které občas nabývá až antických rozměrů. Úspěšná studia znenadání zanikají, vývojáře terorizuje diktátorský šéf, slibované peníze ne a ne přijít, korporátní strategie připomíná absurdní divadlo, herní koncept se v půlce produkce ukáže jako nesmyslný. Podobné příběhy za úspěšnými hrami, jako jsou Bioshock Infinite, Dead Space nebo World of Warcraft, vypráví v knize Press Reset reportér Jason Schreier. Líčí osudy lidí, které práce na počítačových hrách dohnala na hranici finančních i psychických možností, a ptá se, zda je videoherní průmysl v současné podobě vůbec udržitelný.
- Nakladatel
- Host
- Rozměr
- 136 x 210 x 25
- datum vydání
- 6.03.2023
- ean
- 9788027511471
- Počet stran
- 304
- Hmotnost
- 322 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-275-1147-1
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.