5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 2 ks
- Doručení V pátek 12. 12. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
357 Kč s DPH
Běžně 399 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Videohry jsou napínavé a srdcervoucí. A co teprve jejich vývoj! Počítačové hry v současnosti představují největší zábavní průmysl, v němž se každoročně otáčejí miliardy dolarů. Ale ať už vznikají v obrovských produkčních studiích, nadnárodních korporacích, malých nezávislých týmech, či u jednotlivců, do herního podnikání vždy vstupuje… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Python - knihovny pro práci s daty pro verzi 3.11
-
Porty, bajty, osmibity
-
CyberSecurity
-
Zaklínač: vzestup krále všech RPG
-
Algoritmizace
-
Kód
-
EMF*D
-
Příkazový řádek v Linuxu
-
CyberCrime
-
Programování mikrokontrolérů ATmega
-
Python snadno a rychle
-
Digitální technologie ve výuce 1. díl
-
Ponořme se do Python(u) 3
-
Budoucnost (ne)práce
-
Moderní programování - Učebnice pro začátečníky
-
PowerShell
-
CSS. Moderní layout
-
Kvalita software - Teorie a praxe
-
JEDNODUŠE: Umělá inteligence
-
Databáze a SQL pro začátečníky
-
WTF? Co přinese budoucnost a jak ji přežít
-
Nevyspalá generace
-
IPv6
-
Nápadník do informatiky
Videohry jsou napínavé a srdcervoucí. A co teprve jejich vývoj! Počítačové hry v současnosti představují největší zábavní průmysl, v němž se každoročně otáčejí miliardy dolarů. Ale ať už vznikají v obrovských produkčních studiích, nadnárodních korporacích, malých nezávislých týmech, či u jednotlivců, do herního podnikání vždy vstupuje nevypočitatelný lidský a tvůrčí faktor. Téměř za každou hrou a aplikací se skrývá drama, které občas nabývá až antických rozměrů. Úspěšná studia znenadání zanikají, vývojáře terorizuje diktátorský šéf, slibované peníze ne a ne přijít, korporátní strategie připomíná absurdní divadlo, herní koncept se v půlce produkce ukáže jako nesmyslný. Podobné příběhy za úspěšnými hrami, jako jsou Bioshock Infinite, Dead Space nebo World of Warcraft, vypráví v knize Press Reset reportér Jason Schreier. Líčí osudy lidí, které práce na počítačových hrách dohnala na hranici finančních i psychických možností, a ptá se, zda je videoherní průmysl v současné podobě vůbec udržitelný.
- Nakladatel
- Host
- Rozměr
- 136 x 210 x 25
- datum vydání
- 6.03.2023
- ean
- 9788027511471
- Počet stran
- 304
- Hmotnost
- 322 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-275-1147-1
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE