Odhalte tajemství úspěchu Coca-Coly a dalších značek

Odhalte tajemství úspěchu Coca-Coly a dalších značek - titulní obrázek

Když se řekne úspěšná značka – která se vám vybaví? Vsadíme se, že to budou velikáni jako Coca-Cola, McDonald, Ford, Apple... Naučte se dostat do povědomí veřejnosti tak, jako ony – s knihou Jak se budují značky.

Marketingových příruček je na současném knižním trhu opravdu nespočet. Každá však promlouvá k jiné cílové skupině, zabývá se jinou oblastí a hovoří jiným tónem. Jaká je tedy tato rudá kráska a čím si vydobyla čestné místo mezi odbornými marketingovými publikacemi?

 

 

Tato kniha způsobí revoluci ve vašem marketingovém oddělení.

Za marketingového specialistu a kouče v oblasti osobního a profesionálního rozvoje se v dnešní době považuje kde kdo. Vzniká tak mnoho příruček a textů, které mají k odborným publikacím daleko, ale slibují, že vám vyzradí „zaručené knoh-how“. Ruku na srdce – to, že vám 300 stránek změní život není sice nemožné, ale ani příliš pravděpodobné, tím spíš, pokud je jejich autorem člověk bez vysoké školy, valných zkušeností,za to s pořádnou porcí štěstí.
 
Ve chvíli, kdy budujete značku – a tím myslíme pojem, soubor myšlenek, postojů a cílů, ne jen a pouze samotné logo – musíte stavět její základy na faktech. Nestačí pouhé marketingové strategie, kterých je všude plno.
 
Jak se budují značky je pro marketingové specialisty, kteří se budou rádi učit novým věcem založeným na klasickém vědeckém přístupu a kteří ze sebe setřesou pověry (a nepodložené spekulace), jež jsou v dnešní době předkládány jako marketingové teorie.
 
Kromě toho, že se publikace zaměřuje na skutečné problémy, kroky, a otázky, se kterými se setkáte během budování vašeho brandu (Jak růst, jak rozšířit základnu zákazníků, na kom z nich nejvíce záleží, s kým soutěžíte, jak skutečně funguje marketing, jaký dopad mají cenové akce, proč nefungují věrnostní programy,..), je příručka doplněna o reálné a praktické příklady. Jsou zde k dispozici data, která poskytly statistické orgány i společnosti samotné, grafy, tabulky, na nichž autoři demonstrují, v čem které subjekty mohly udělat chybu, které kroky se jim povedly, co vedlo k jakým výsledkům...
 
Není od věci poznamenat, že na tvorbě tohoto díla se podíleli ti nejpovolanější – ředitel Ehrenngerg-Bassova institutu marketingových věd Byron Sharp, externí profesor téhož institutu John Dawes, doktorka Jenni Romaniuk a ředitel Ehrenbergova střediska na London South Bank University John Scriven. Tento tým lidí je tvořen profesionály, kteří se v oboru pohybují již mnoho let, a přesto, že každý z nich zkoumá jiné aspekty utváření úspěšných značek, společně mohou docházet ke komplexnější a obecnějším závěrům. A právě ty najdeme v knize Jak se budují značky.
 
Pokud i vy chcete mít úspěšnou společnost, jejíž jméno bude téměř notoricky známé – v pozitivním slova smyslu, a nechcete mrhat časem, nahlédněte do této publikace, která je plná odborných poznatků, ovšem sepsaných tou nejčtivější formou, jakou si může publikace na takovéto úrovni dovolit. 
 

Mohlo by vás zajímat

Vesmírníček - Petr Brož BLACKFRIDAY BESTSELLER

4.8 z 5 hvězdiček

pevná vazba

Kniha nominovaná na ocenění Magnesia Litera Už jste někdy zažili, že ve vás něco vyvolalo neodbytnou otázku proč? Začal vám v hlavě...

329 Kč

Běžně 499 Kč

Do košíku

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s přáteli!

Sdílet 0 Sdílet

Podcasty