Marketing

Marketing

Učebnice ( měkká vazba )

Do košíku

208 Kč s DPH
Běžně 219 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Český mrakodrap

K nákupu nad 1499 Kč dárek zdarma v hodnotě 399 Kč

Český mrakodrap

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Eve Chase: Dcery panství Foxcote Tři generace. Dvě léta. Rozpadající se rodina. Nalezené miminko. A pravda, která může všechno zničit... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Sdílet 0

Nakladatel
Fortuna
Rozměr
145x205mm
jazyk
čeština
Počet stran
248
datum vydání
1.06.2010
isbn
978-80-7168-979-9
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
10.03.2022
ean
9788071689799

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální akční cena: 208 Kč Nápověda
Další knihy autora