Zvládáme specifické poruchy učení Lenka Krejčová, Zuzana Hladíková

Zvládáme specifické poruchy učení

Lenka Krejčová, Zuzana Hladíková

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

223 Kč s DPH
Ušetříte 26 Kč Běžně 249 Kč

E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Pokémon go! Neautorizovaný průvodce hrou

K nákupu nad 899 Kč dárek zdarma v hodnotě 199 Kč

Pokémon go! Neautorizovaný průvodce hrou

Autorky úspěšné publikace Specifické poruchy učení připravily další titul, který je zaměřen především na žáky 2. stupně ZŠ, využít jej ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ i dospělí a samozřejmě také rodiče, učitelé, doučovatelé, speciální pedagogové a psychologové. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty (psaní souvislých textů, psaní… Přejít na celý popis

Výlet do minulosti | 1+1 ZDARMA Vydejte se s námi na daleké cesty do minulosti prostřednictvím literatury! Do 19. května jsme vybrané tituly historické literatury přidali do akce 1+1 zdarma Více informací

Popis

Autorky úspěšné publikace Specifické poruchy učení připravily další titul, který je zaměřen především na žáky 2. stupně ZŠ, využít jej ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ i dospělí a samozřejmě také rodiče, učitelé, doučovatelé, speciální pedagogové a psychologové. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty (psaní souvislých textů, psaní výpisků z odborných textů, učení slovíček v cizích jazycích), porozumění čtenému, alternativním způsobům zpracování informací a zapamatování si učiva i využití moderních technologií. Co v knize najdete? * systematický trénink dovedností, které v souvislosti s dyslexií potřebujeme posílit * pomoc pro nalezení vlastních způsobů práce * konkrétní příklady a praktická cvičení Kvalitní čtenářské dovednosti představují klíč k úspěšné celoživotní vzdělanosti. Kdo nechce přestat s nápravou problémů se čtením ve třetí či čtvrté třídě, sáhne po této publikaci. Obsahuje cvičení a úkoly, které svou náročností odpovídají rozumové vyspělosti dítěte na druhém stupni a současně respektují jeho čtenářské dovednosti. Volba cvičení rovněž odpovídá současným poznatkům o efektivní nápravě poruch čtení. PhDr. Václav Mertin, dětský psycholog, Katedra psychologie FF UK Zuzana Hladíková pracuje jako psycholožka v neziskové organizaci DYS-centrum Praha, z. ú. Věnuje se jak problematice specifických poruch učení a chování, tak i obecnějším otázkám edukace. Je spoluzakladatelkou Základní školy Poznávání. Podílela se na vzniku několika publikací a komplexního tréninkového programu pro středoškoláky s dyslexií nazvaného „Já na to mám“. Lenka Krejčová pracuje jako psycholožka v neziskové organizaci DYS-centrum Praha, z. ú. a na Katedře psychologie FF UK. Byla zapojena do lokalizace několika diagnostických me­tod. Dlouhodobě se také zabývá specifickými poruchami učení a chování, což přerostlo v ucelený zájem o problematiku edukace a systém vzdělávání. Spolu se Zuzanou Hladíkovou založila Základní školu Poznávání. Je autorkou nebo spoluautorkou řady časopiseckých článků a knih, podílela se na vzniku komplexního tréninkového programu pro středoškoláky s dyslexií.

Sdílet 0

Nakladatel
Edika
datum vydání
7.03.2019
isbn
978-80-266-1400-5
ean
9788026614005
Jazyk
čeština
Počet stran
224
Vazba
měkká vazba
Rozměr
170 x 243 mm

Jak si vede v knihy Dobrovský?

10930. v e-shopu | 18369. minulý týden | 3736. nejlepší dosažené 10.05.2019

10. v Specifické problémy a poruchy | 36. minulý týden | 12. nejlepší dosažené 13.05.2021

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora