5.0 z 5 hvězdiček
HraKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Sequel to Visual Thinking: Learn how to show and share your ideas in a fun, clear and compelling way so you can inspire, engage and activate yourself and others. Companies are changing and in order to adapt and keep up they need to be flexible and fast. This calls for new tools. Visual Doing teaches you how to use these tools properly and will… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Bestseller Kluster
-
The Visual Detox
-
Clear Thinking
-
The Activist Leader: A New Mindset for Doing Business
-
It's All in Your Head
-
Book You Want Everyone You Love* To Read *(and maybe a few you don't)
-
Surrounded by Psychopaths
-
Bestseller Novinka Hrozivá věštba
-
Six Thinking Hats
-
The 48 Laws Of Power
-
Ikigai
-
Bestseller Gazely
-
Insecure in Love
-
Bestseller Super jednoduše - Těstoviny
-
Bestseller Vesmírníček
-
Open When...
-
Is It Ever Just Sex?
-
But What Will People Say?
-
Five Rings
-
The Myth of Normal
-
Bushido: The Soul of Japan: The Code of the Samurai
-
Breaking the Habit of Being Yourself
-
Surrounded by Narcissists
-
Gender Explained
Sequel to Visual Thinking: Learn how to show and share your ideas in a fun, clear and compelling way so you can inspire, engage and activate yourself and others.
Companies are changing and in order to adapt and keep up they need to be flexible and fast. This calls for new tools. Visual Doing teaches you how to use these tools properly and will improve your visual craftsmanship and broaden your skillset. It’s a practical and accessible handbook for incorporating visual thinking into your daily business and communication, picking up where the previous book Visual Thinking left off.
Visual Doing leads you through a new range of exercises, techniques and subjects which will help you to tell your own visual story by looking at these subjects from different perspectives: ‘me as an individual’, ‘we as a team’ and ‘us as a company.’ It helps you to clarify complex information, pitch innovative strategies and foster a visual culture within your organization.
- Nakladatel
- BIS Publishers
- Rozměr
- 21 x 25 cm
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 144
- Hmotnost
- 508 g
- isbn
- 978-90-6369-499-9
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 17.12.2018
- ean
- 9789063694999
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE