0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Pragmatika lidské komunikace
-
Úvod do psychologie
-
Tajemství empatické komunikace
-
Nenásilná komunikace - základní myšlenky
-
Nenásilná komunikace a moc
-
Proč si nerozumíme
-
Úvod do psychologie osobnosti
-
Bestseller E-shopová dárková poukázka 500 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Umění naslouchat: O co přicházíte a proč na tom záleží
-
Proč věříme dezinformacím?
-
Jakou otázku máte nejradši?
-
Odhadněte lidi v každé situaci - Naživo, virtuálně nebo z e-mailů
-
Jak jednat s problematickými lidmi
-
Umění debatovat
-
Zlepšete své prezentační dovednosti
-
Naučte se psát zprávy a návrhy
-
Naučte se říct, co chcete
-
Přestaň prezentovat, začni vyprávět
-
Přednášky k úvodu do psychoanalýzy
-
Nenásilná komunikace v praxi
-
Nová řada přednášek k úvodu do psychoanalýzy
-
Psychologie - Komiksový úvod
-
Problém médií. Jak uvažovat o dnešních médiích.
-
Komunikace s nemocným - sdělování nepříznivých informací
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.Z obsahu: Teorie médií, pojmy a modely, masová komunikace a kultura, mediální struktury a instituce, produkce mediální kultury, účinky médií na jedince a společnost.
- Nakladatel
- PORTÁL
- Rozměr
- 160 x 230 x 20
- isbn
- 978-80-7367-338-3
- Počet stran
- 448
- datum dotisku
- 1.10.2007
- ean
- 9788073673383
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE