The Storytelling Book

Kniha ( měkká vazba )

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Hacienda

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 398 Kč

Hacienda

Business presentations could be simpler, more engaging and so much more effective, and our business lives so much more rewarding if we remember to restore the emotional power of storytelling. In an age that is Data Rich but Insight-Poor and when most people in the world of business find themselves caught up in a system of numbers and spread… Přejít na celý popis

Popis

Business presentations could be simpler, more engaging and so much more effective, and our business lives so much more rewarding if we remember to restore the emotional power of storytelling.

In an age that is Data Rich but Insight-Poor and when most people in the world of business find themselves caught up in a system of numbers and spread sheets, this influential book (now celebrating its 10th anniversary) shows that the time has come to restore the lost art of storytelling; to put the “author” back in “authority”; to write less and think more. Though a simple step-by step approach, the author shows that we need to change how we communicate in our day-to-day lives, and that if we revert to our inherent role as storytellers we are more likely to be both more effective and productive, and a lot less frustrated into the bargain.

Sdílet

Nakladatel
LID Publishing
Rozměr
120 x 179 x 15
jazyk
angličtina
Počet stran
128
Hmotnost
152 g
isbn
978-1-915951-80-9
Vazba
měkká vazba
datum vydání
13.11.2025
ean
9781915951809

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 330 Kč Nápověda