0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
This pocket-size version of Universal Principles of Branding presents 100 concepts, theories, and guidelines that are critical for understanding brands and branding in a handy, condensed take-along format.*Winner of the 2023 American Graphic Design Award for Book Design from Graphic Design USA*Richly illustrated and easy to navigate, this… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
A Pocket Guide to Nike
-
The Art Book
-
I Work at Home : Home Offices for a New Era
-
Framed Ink
-
The Sources of Modern Architecture and Design
-
The Story of Art without Men
-
The Family of Man
-
Where Architects Stay at the Baltic Sea
-
Erotica 2: The Nude in Contemporary Photography
-
A Pocket Guide to Adidas
-
Barndominiums: Your Guide to a Perfect, Inexpensive Dream Home
-
The Little Big Butt Book
-
Street Life. The Street in Art from Kirchner to Streuli
-
Bruce Gilden
-
The Death of Francis Bacon
-
Giger
-
How to See
-
Erotica 1: The Nude in Contemporary Photography
-
Stone Houses
-
The Art of Pin-up. 40th Ed.
-
Pop Art
-
The Little Big Book of Legs
-
Gropius
-
PISSING WOMEN
This pocket-size version of Universal Principles of Branding presents 100 concepts, theories, and guidelines that are critical for understanding brands and branding in a handy, condensed take-along format.*Winner of the 2023 American Graphic Design Award for Book Design from Graphic Design USA*Richly illustrated and easy to navigate, this comprehensive reference pairs clear one-page explanations of each principle with visual examples of it applied in practice on the facing page. By considering these concepts and examples, you can learn to make more informed, and ultimately better, branding decisions.Featured principles are as diverse as:AuthenticitySocial ResponsibilityWorld BuildingGatekeepersRituals and routineEach principle is presented in a two-page format. The left-hand page contains a succinct definition, a full description of the principle, examples of its use, and guidelines for use. Sidenotes appear to the right of the text, and provide elaborations and references. The right-hand page contains visual examples and related graphics to support a deeper understanding of the principle.
The titles in the Rockport Universal series offer comprehensive and authoritative information and edifying and inspiring visual examples on multidisciplinary subjects for designers, architects, engineers, students, and anyone who is interested in expanding and enriching their design knowledge.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Art, Architecture and Photography
- Nakladatel
- Quarto Publishing Group USA Inc
- Rozměr
- 127 x 127 x 20
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 216
- Hmotnost
- 230 g
- isbn
- 978-0-7603-9382-6
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 5.06.2025
- ean
- 9780760393826
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE