The Pocket Universal Principles of Branding
The Pocket Universal Principles of Branding - Mark Kingsley Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Druhé písně Závišovy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 349 Kč

Druhé písně Závišovy

This pocket-size version of Universal Principles of Branding presents 100 concepts, theories, and guidelines that are critical for understanding brands and branding in a handy, condensed take-along format.*Winner of the 2023 American Graphic Design Award for Book Design from Graphic Design USA*Richly illustrated and easy to navigate, this… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

This pocket-size version of Universal Principles of Branding presents 100 concepts, theories, and guidelines that are critical for understanding brands and branding in a handy, condensed take-along format.*Winner of the 2023 American Graphic Design Award for Book Design from Graphic Design USA*Richly illustrated and easy to navigate, this comprehensive reference pairs clear one-page explanations of each principle with visual examples of it applied in practice on the facing page. By considering these concepts and examples, you can learn to make more informed, and ultimately better, branding decisions.Featured principles are as diverse as:AuthenticitySocial ResponsibilityWorld BuildingGatekeepersRituals and routineEach principle is presented in a two-page format. The left-hand page contains a succinct definition, a full description of the principle, examples of its use, and guidelines for use. Sidenotes appear to the right of the text, and provide elaborations and references. The right-hand page contains visual examples and related graphics to support a deeper understanding of the principle.

The titles in the Rockport Universal series offer comprehensive and authoritative information and edifying and inspiring visual examples on multidisciplinary subjects for designers, architects, engineers, students, and anyone who is interested in expanding and enriching their design knowledge.

Sdílet

Nakladatel
Quarto Publishing Group USA Inc
Rozměr
127 x 127 x 20
jazyk
angličtina
Počet stran
216
Hmotnost
230 g
isbn
978-0-7603-9382-6
Vazba
měkká vazba
datum vydání
5.06.2025
ean
9780760393826

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 429 Kč Nápověda