Reklama Jiří Mikeš

Kniha

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Vertigo

K nákupu nad 799 Kč dárek zdarma v hodnotě 179 Kč

Vertigo

  • Reklama E-kniha PDF 229 Kč s DPH Ihned ke stažení

Důmyslné umění, jak mít všechno u Důmyslné umění je kniha, kterou by měl mít doma každý. Naučí vás, jak si začít užívat obyčejný život! Více informací

Popis

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
1.11.2010
isbn
978-80-247-3492-7
ean
9788024734927
Jazyk
čeština
Počet stran
208
Vazba
{$gradask.bookbinding.paperback$}
Rozměr
167x240mm
Hmotnost
357 g

Jak si vede v knihy Dobrovský?

240005. v e-shopu | 243563. minulý týden

264. v Marketing | 276. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora