0.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Základy Public Relations
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Public relations
-
15 roků lásky
-
Internetový marketing
-
Marketing management
-
Public relations
-
Bestseller Hana
-
Anatomie rozhodování
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
České značky, které dobyly svět
-
Kniha politiky
-
Webcopywriting pro samouky
-
Marketingová komunikace a public relations
-
Politika a média v konzumní společnosti
-
AKCE Dokonalost sama
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Vzdělání, dovednosti a mobilita
-
Bestseller Důmyslné umění, jak mít všechno u pr* * le
-
Marketingová komunikace
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Alchymie
Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo ovládá tyto mechanismy, je slovy Edwarda L. Bernayse, otce zakladatele současného public relations, skutečným vládcem naší země.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Společenské vědy »
Sociologie
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Marketing
Knihy » Odborná literatura » Společenské vědy » Politologie
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 245 x 10
- ean
- 9788024733760
- Počet stran
- 192
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-80-247-3376-0
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE