5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Úspěšná kniha špičkového francouzského konzultanta ukazuje efektivní techniky prodeje, které pomohou profesionálním obchodníkům, prodejcům, obchodním manažerům, vedoucím a trenérům obchodních týmů dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem,… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Skvělý výběr bestsellerů, které do konce prosince zakoupíte se slevou až 50 %! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Prodej na prvním místě
-
Začněte s proč
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu
-
Uzavírání: příručka profesionálního prodejce
-
Na volné noze
-
Byznys a Pasivní příjem
-
Průvodce úspěšného obchodníka
-
Obchodní dovednosti
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání
-
Přestaňte prodávat a získejte klienty!
-
Sami v moři konkurence
-
Lídři jedí poslední
-
Jestli nejsi první, budeš poslední
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Byznys pro 21. století
-
Prodej, nebo prodají tobě
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Strategie a taktika prodeje
-
Psychologie trhu a chování spotřebitele
-
Lépe a rychleji
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Firma jsou lidé, lidé jsou síla!
Úspěšná kniha špičkového francouzského konzultanta ukazuje efektivní techniky prodeje, které pomohou profesionálním obchodníkům, prodejcům, obchodním manažerům, vedoucím a trenérům obchodních týmů dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky, jak překonávat námitky, jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny a efektivně přistoupit k uzavření prodeje, jak udržovat dobré vztahy se zákazníky. Již třetí vydání této ceněné knihy přináší nové strategie prodeje, které vycházejí ze současného stavu trhu a vyšších požadavků zákazníka, a dále zcela novou kapitolu o tom, jak v náročném prostředí současného trhu pracovat s vlastní motivací, udržovat pozitivní přístup a překonávat negativní vlivy.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 20
- datum dotisku
- 25.05.2017
- ean
- 9788024740492
- Počet stran
- 272
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- Brožovaná bez přebalu lesklá
- datum vydání
- 1.02.2012
- isbn
- 978-80-247-4049-2
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- Romantici ze záhrobí: Kouzelný příběh, který vám změní pohled na život i na smrt | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE
- Jeden z největších knižních bizárů a další tipy na super čtení | Vánoce voní knihou #4
- Za katrem: Jaké to je pracovat mezi vrahy a zloději?| RECENZE
- Krkavčí soud: Syrová detektivka plná mrazivé atmosféry a autentických postav | RECENZE
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Božští rivalové - strhující příběh, který vás emocionálně rozloží | RECENZE