0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Kniha Prodej na prvním místě je o principech a technikách, které využívají úspěšné firmy na sociálních sítích k získání pozornosti, udržení pozornosti, prodeji a získání opakovaných nákupů. Má jediný cíl. Ve snadno vstřebatelné a čtivé formě vám předat, co funguje na sociálních sítích právě teď a co bude fungovat dalších pár let. Kniha si… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Obchodní dovednosti
-
Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
-
Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání
-
Na volné noze
-
BLACK FRIDAY Prodávejte!
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Strategie a taktika prodeje
-
Začněte s PROČ
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Rockefeller - Kampaň za Nový Světový Řád
-
Tajné dějiny značek
-
Blog za milion
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Podnikání z lavice
-
Punkové podnikání
-
Lídři jedí poslední
-
Byznys pro 21. století
-
Základy marketingu
-
Firmy, které se rozhodly být skvělé
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
Kniha Prodej na prvním místě je o principech a technikách, které využívají úspěšné firmy na sociálních sítích k získání pozornosti, udržení pozornosti, prodeji a získání opakovaných nákupů. Má jediný cíl. Ve snadno vstřebatelné a čtivé formě vám předat, co funguje na sociálních sítích právě teď a co bude fungovat dalších pár let. Kniha si klade za cíl inspirovat vás, abyste si framework a postupy přebírali od úspěšných firem. Mnoho z nich je zmíněno v této knize. Abyste vytvořili první nebo další strategii, která bude vydělávat vaší firmě měsíce, možná roky, teď nepotřebujete víc, než tenhle manuál.
- Nakladatel
- Tomáš Mužík
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 70
- isbn
- 978-80-270-5660-6
- datum vydání
- 27.05.2019
- ean
- 9788027056606
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
-
Petr Kresl registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Čtivá, krátká, ale za to velmi konkrétní s mnoha příklady z praxe. Doporučuji
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.