Proč už neplatí tradiční marketing

Proč už neplatí tradiční marketing - Kamran Kashani; Jean-Pierre Jeannet

Proč už neplatí tradiční marketing

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

  • Produkt je vyprodaný.

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o… Přejít na celý popis

E-knihy za 99 Kč | Horory a napětí Opět tu máme akci na e-knihy! Na své si přijdou milovníci hororů a napětí, protože právě e-booky tohoto žánru můžete do středy 30. září objednávat za 99 Kč. Více informací

Popis

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.

Sdílet 0

Nakladatel
BizBooks
datum vydání
únor 2007
isbn
978-80-251-1536-7
ean
9788025115367
Jazyk
čeština
Počet stran
174
Vazba
měkká vazba
Rozměr
167x225mm

Bestseller v knihy Dobrovský

233404. v e-shopu | 230918. minulý týden

263. v Marketing | 252. minulý týden

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora