Proč už neplatí tradiční marketing

Proč už neplatí tradiční marketing - Kamran Kashani, Jean-Pierre Jeannet, Jacquez Horovitz, Sean Meehan, Adrian Ryans, Dominique Turpin, John Walsh

Proč už neplatí tradiční marketing

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Ptačí tribunál

K nákupu nad 899 Kč dárek zdarma v hodnotě 249 Kč

Ptačí tribunál

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o… Přejít na celý popis

Knihoboom! Knížky pro malé čtenáře | 1+2 ZDARMA Nejlepší akce na dětské knížky?! To je Knihoboom 1+2 ZDARMA! Více informací

Popis

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.

Sdílet 0

Nakladatel
BizBooks
datum vydání
9.03.2007
isbn
978-80-251-1536-7
ean
9788025115367
Jazyk
čeština
Počet stran
192
Vazba
měkká vazba
Rozměr
167x225mm

Jak si vede v knihy Dobrovský?

197024. v e-shopu | 207087. minulý týden

227. v Marketing |

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora