Proč už neplatí tradiční marketing

Proč už neplatí tradiční marketing - Kamran Kashani; Jean-Pierre Jeannet Nedostupné

Proč už neplatí tradiční marketing

Kniha

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

K nákupu nad 299 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o… Přejít na celý popis

Nejlepší vikingská trilogie! Dnes kompletně za 297 Kč! Ponořte se do světa seveřanů z nejlepší vikingská trilogie Vikingové. Dnes kompletně za 297 Kč! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.

Sdílet 0

Nakladatel
BizBooks
Jazyk
čeština
Počet stran
192
Vazba
brožovaná lepená
Rozměr
167x225mm
Hmotnost
344 g
datum vydání
9.03.2007
isbn
978-80-251-1536-7
ean
9788025115367

Jak si vede v knihy Dobrovský?

208273. v e-shopu | 208641. minulý týden

178862. v Knihy | 178827. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální akční cena
Další knihy autora