5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba312 Kč
Běžně 349 Kč
Kniha ( pevná vazba )
Jak zaujmout zákazníky, když konkurence dělá prakticky to samé co vy? Mít správnou odpověď je otázkou života a smrti značky! Naštěstí pro nás, Ken Segall nám díky této praktické knize poradí, jak můžeme uspět i v našem složitém a nepřehledném světě. Téměř každá firma dělá zbytečné chyby. Nechte se krok za krokem inspirovat, jak se nejčastějších… Přejít na celý popis
Naplňte si svou čtečku skvělými romány s 30% slevou a ulehčete svým peněženkám i zavazadlům. Více informací
Jak zaujmout zákazníky, když konkurence dělá prakticky to samé co vy? Mít správnou odpověď je otázkou života a smrti značky! Naštěstí pro nás, Ken Segall nám díky této praktické knize poradí, jak můžeme uspět i v našem složitém a nepřehledném světě. Téměř každá firma dělá zbytečné chyby. Nechte se krok za krokem inspirovat, jak se nejčastějších chyb vyvarovat.
4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
4 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel
V jednoduchosti je krása. Kniha na různých příkladech ukazuje, kde všude jednoduchost uspěla. Může být pro někoho inspirací.
Kniha, BizBooks, 2016, 9788026505235
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.