Moderní metody a techniky marketingového výzkumu Kozel Roman

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Kozel Roman

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( pevná vazba )

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Vertigo

K nákupu nad 799 Kč dárek zdarma v hodnotě 179 Kč

Vertigo

  • Moderní metody a techniky marketingového výzkumu E-kniha PDF ePUB mobi (Kindle) 339 Kč s DPH Ihned ke stažení

Nová platební metoda | Twisto Nákup na třetiny Vyzkoušejte si novou platební metodu Nákup na třetiny s Twistem! Je to snadné a rychlé. Více informací

Popis

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
1.12.2011
isbn
978-80-247-3527-6
ean
9788024735276
Jazyk
čeština
Počet stran
304
Vazba
pevná vazba
Rozměr
172x247mm
Hmotnost
660 g

Jak si vede v knihy Dobrovský?

240237. v e-shopu | 199787. minulý týden

266. v Marketing | 234. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora