Moderní metody a techniky marketingového výzkumu Kozel Roman

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Kozel  Roman

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Kozel Roman

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha

  • Produkt je vyprodaný.
  • Moderní metody a techniky marketingového výzkumu E-kniha PDF ePUB mobi (Kindle) 339 Kč s DPH Ihned ke stažení

Paulina Swist 1+1 Doplňte si knihovnu žhavým čtením díky akci 1+1 ZDARMA na dílo Pauliny Świst, která platí v knihkupectvích i na e-shopu Více informací

Popis

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
1.12.2011
isbn
978-80-247-3527-6
ean
9788024735276
Jazyk
čeština
Počet stran
304
Vazba
Knihy - vázané
Rozměr
172x247mm

Bestseller v knihy Dobrovský

81127. v e-shopu | 72444. minulý týden

108. v Marketing |

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora