Moderní metody a techniky marketingového výzkumu Kozel Roman

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Kozel  Roman

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Kozel Roman

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( pevná vazba )

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 199 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dítě hvězd

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 369 Kč

Dítě hvězd

  • Moderní metody a techniky marketingového výzkumu E-kniha PDF ePUB mobi (Kindle) 339 Kč s DPH Ihned ke stažení

KNÍŽKODEJ 7 PRO DĚTI Je tu další KNÍŽKODEJ, tentokrát celý věnovaný dětem! Knížkodej znamená akci 1+3 zdarma na vybrané knížky Více informací

Popis

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
1.12.2011
isbn
978-80-247-3527-6
ean
9788024735276
Jazyk
čeština
Počet stran
288
Vazba
pevná vazba
Rozměr
172x247mm

Bestseller v knihy Dobrovský

151289. v e-shopu | 179485. minulý týden

204. v Marketing | 234. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora