5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, dále pak manažerům, podnikatelům i širší odborné veřejnosti. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování, které má velký vliv na efektivnost práce. Manažer totiž musí rozumět organizaci prostředí, ve kterém lidé pracují… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing management
-
Produkční a provozní management
-
Age management v organizacích
-
Management Základy managementu
-
Základy facility managementu
-
Vedení lidí, týmů a firem
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Strategický management lidských zdrojů - moderní trendy v HR
-
Management v obrazech
-
Standardní situace v managementu a jak je hrát
-
Projektový management v praxi
-
Defektní Finanční management (Defekt)
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Řízení lidských zdrojů a vybraná témata managementu a leadershipu
-
Case management v péči o lidi žijící s demencí
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Revenue management v ubytovacích službách
-
Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Projektový management - Komplexně, prakticky a podle světových standardů
-
Naučte se správně vést lidi
-
Úspěšný manažerský start
-
Dynamické vedení a řízení projektů
-
Jak se stát úspěšnou vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, dále pak manažerům, podnikatelům i širší odborné veřejnosti. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování, které má velký vliv na efektivnost práce. Manažer totiž musí rozumět organizaci prostředí, ve kterém lidé pracují, a dokázat realizovat jeho změnu. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. vytyčit správný cíl a zvolit správnou cestu pro jeho dosažení. Nakonec zjistíte, jak své spolupracovníky pro dosažení cílů efektivně motivovat a vést. Kniha obsahuje řadu příkladů, sloužících pro hlubší pochopení teorie a pro její využití v manažerské praxi.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 15
- isbn
- 978-80-247-3275-6
- Počet stran
- 200
- datum vydání
- 1.11.2010
- ean
- 9788024732756
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.