Making Decisions

Autor Smith Ed

Making Decisions - Smith Ed Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Druhé písně Závišovy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 349 Kč

Druhé písně Závišovy

How do you spot the opportunities that others miss? How do you turn a team’s performance around? How do you make good decisions amid a tidal wave of information? And how can you improve? As chief selector for the England cricket team, Ed Smith pioneered new methods for building successful teams and watched his decisions tested in real time on… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

  • How do you spot the opportunities that others miss?
  • How do you turn a team’s performance around?
  • How do you make good decisions amid a tidal wave of information? And how can you improve?

As chief selector for the England cricket team, Ed Smith pioneered new methods for building successful teams and watched his decisions tested in real time on the pitch. During his three-year tenure, England averaged 7 wins in every 10 completed matches, better than they have performed before or since.

Making Decisions reveals Smith’s unique approach to finding success in a fast-changing and increasingly data-reliant world. The best decisions, Smith argues, rely on a combination of differing kinds of intelligence: from algorithms to intuition. This is a truth that the most successful people know: data cannot account for everything, it must be harnessed with human insight. Whatever the power of data, humans aren’t finished yet.

Sharing for the first time the tools he introduced as England selector, Smith’s book captures the immediacy of life at the sharp end, while also exploring frameworks from the top levels of sports, business and the arts. Decision-making is revealed as a creative enterprise, not a reductive system.

Making Decisions offers an invaluable guide for those who want a better framework for developing, explaining and implementing new ideas.

Sdílet

Nakladatel
HarperCollins
Rozměr
152 x 234 x 21
jazyk
angličtina
Počet stran
256
Hmotnost
306 g
isbn
978-0-00-853015-0
Vazba
měkká vazba
datum vydání
15.09.2022
ean
9780008530150

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 495 Kč Nápověda