0.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 3 ks
- Doručení Ve čtvrtek 22. 5. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
321 Kč s DPH
Běžně 359 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo ne proto, že se lidé přestali mít rádi, ale proto, že si něco neuměli říci? A kolik… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Komunikace
-
Nenásilná komunikace - Řeč života
-
Nebát se a mluvit
-
Trénink komunikace pro introverty - Jak najít ta správná slova
-
Tréma a jak ji překonávat
-
Asertivita - umění být silný v každé situaci
-
Empatická a asertivní komunikace - Jak zvládat obtížné komunikační situace
-
Tajemství řeči těla - Gesta, která prozradí více než slova
-
Rychleji myslet, chytře mluvit
-
27 manipulativních technik - Jak účinně manipulovat a ještě účinněji se bránit
-
Nenásilná komunikace a moc
-
Jak získat a ovlivnit téměř každého
-
Odhadněte lidi v každé situaci - Naživo, virtuálně nebo z e-mailů
-
Přestaň nudit, začni bavit
-
Mluvte tak, aby vás druzí poslouchali - 7 kroků k sebevědomému a autentickému projevu před publikem
-
Psychologie komunikace
-
Komunikace, argumentace, rétorika
-
Umění úspěšné komunikace
-
Přestaň prezentovat, začni vyprávět - Storytelling
-
Umění přesvědčivé komunikace
-
Jak vést (zdánlivě) nemožné rozhovory
-
Je to manipulace?
-
Tichá řeč těla - Jak číst myšlenky a pocity jiných lidí
-
BESTSELLER Jak získávat přátele a působit na lidi
Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo ne proto, že se lidé přestali mít rádi, ale proto, že si něco neuměli říci? A kolik nenávisti již vzniklo z nepochopení?
V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích – když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Třetí vydání je doplněno o kapitolu o vývoji komunikace a o neotřelý pohled na naděje a rizika komunikace v současné společnosti. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe.
Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.
✓ Jak vzniká pozornost, zájem a důvěra
✓ Pocitový a hodnotový obsah sdělení
✓ Šíření informací a prevence vzniku fám
✓ Argumentace a zvládání námitek
✓ Komunikace v konfliktech a krizích
✓ Rizika moderní komunikace
- kategorie
-
Knihy »
Naučná literatura »
Rozvoj osobnosti »
Komunikace, řeč těla, rétorika »
Veřejné vystupování
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 167 x 239 x 14
- datum vydání
- 13.11.2023
- ean
- 9788024704326
- Počet stran
- 208
- Hmotnost
- 362 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 3
- isbn
- 978-80-247-0432-6
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.