1.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Marketing management
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Internetový marketing
-
Strategie B2B digitálního marketingu
-
Intuitivní tarot
-
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy
-
Intuitivní astrologie
-
Obsahový marketing
-
Anatomie rozhodování
-
Online marketing
-
Strategie digitálního marketingu
-
Marketing management
-
Marketing 6.0
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
-
První krok - Cesta autentického podnikání
-
Od vize k zisku
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Sleva 558 Kč Skvělá série Maxton Hall
Výhodný balíček -
Pravidla podnikání do kapsy
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Podnikání
- Nakladatel
- Management Press
- Rozměr
- 150 x 205 x 5
- isbn
- 978-80-7261-165-2
- Počet stran
- 140
- datum vydání
- 1.09.2009
- ean
- 9788072611652
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE