0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
The New York Times bestseller''Brimming with life-changing insights'' Susan Cain, author of Quiet''Excellent'' Financial TimesEverybody knows that hard work, luck and talent each plays a role in our working lives. In his landmark book, Adam Grant illuminates the importance of a fourth, increasingly critical factor - that the best way to get to… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
What It Takes
-
Bestseller E-shopová dárková poukázka 1000 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
The Performance Paradox
-
Bestseller E-shopová dárková poukázka 500 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Centennials: 12 Habits of Great, Enduring Organisations
-
The Social Brain
-
This Is Strategy
-
Surrounded by Bad Bosses and Lazy Employees
-
Adam Smith : What He Thought, and Why it Matters
-
How to run a business without risk
-
Megathreats : Ten Dangerous Trends that Imperil Our Future, and How to Survive Them
-
Kniha Štístko a Poupěnka - Zpívej s námi - Kouzelné čtení Albi
-
Bestseller Atomové návyky
-
Bestseller Marek Dvořák: Mezi nebem a pacientem
-
The Concise 33 Strategies of War
-
Bitcoin: Separation of Money and State
-
50 Political Ideas You Really Need to Know
-
Money: A User’s Guide
-
Křížovky pro seniory: Zahradníkův rok
-
Novinka Radical Candor: Fully Revised & Updated Edition
-
A crisis of Democracy and Representation
-
Bestseller Inspirace Baťa
-
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition
-
Vienna
The New York Times bestseller''Brimming with life-changing insights'' Susan Cain, author of Quiet''Excellent'' Financial TimesEverybody knows that hard work, luck and talent each plays a role in our working lives. In his landmark book, Adam Grant illuminates the importance of a fourth, increasingly critical factor - that the best way to get to the top is to focus on bringing others with you.Give and Take changes our fundamental understanding of why we succeed, offering a new model for our relationships with colleagues, clients and competitors. Using his own cutting-edge research as a professor at Wharton Business School, as well as success stories from Hollywood to history, Grant shows that nice guys need not finish last. He demonstrates how smart givers avoid becoming doormats, and why this kind of success has the power to transform not just individuals and groups, but entire organisations and communities.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Orion
- Rozměr
- 129 x 197 x 23
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 384
- Hmotnost
- 284 g
- isbn
- 978-1-78022-472-5
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 9.01.2014
- ean
- 9781780224725
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE