0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je nedostupný.
*Shortlisted for the British Book Design and Production Award for Graphic Novels*''A love letter to gaming in all its forms - from board games, to role-play, to virtual reality and video games. For fans of gaming, this is the perfect read. For those new to gaming, it is the perfect introduction'' The ScotsmanA thrilling illustrated journey… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
The Sandman Book Four
-
Novinka Kaiju No. 8, Vol. 12
-
The Phoenix Project
-
B.P.R.D. Hell on Earth Volume 4
-
Watchmen: International Edition
-
Frankenstein: Junji Ito Story Collection
-
B.P.R.D. Hell on Earth Volume 5
-
Maus Now : Selected Writing
-
Heartstopper Official Fan Cards
-
SPIDER-MAN: LIFE STORY - EXTRA!
-
Sandman Universe: Nightmare Country
-
Heartstopper Volume 2
-
The Incal: Psychoverse
-
Young Hag
-
Lore Olympus: Volume Seven
-
The Sandman Volume 8: World's End 30th Anniversary Edition
-
Heartstopper Volume 3
-
Cartoonists Against Racism: The Secret Jewish War on Bigotry
-
Dungeons & Dragons: Dungeon Club: Time to Party
-
MrBallen Presents: Where Nightmares Live
-
The Sandman Volume 3
-
Lore Olympus: Volume Five
-
Whistleblowers: Four Who Fought to Expose the Holocaust to America
-
The Summer Hikaru Died, Vol. 4
*Shortlisted for the British Book Design and Production Award for Graphic Novels*''A love letter to gaming in all its forms - from board games, to role-play, to virtual reality and video games. For fans of gaming, this is the perfect read. For those new to gaming, it is the perfect introduction'' The ScotsmanA thrilling illustrated journey through the history of video games and what they really mean to usPac-Man. Mario. Minecraft. Doom.Ever since he first booted up his brother''s dusty old Atari, comic artist Edward Ross has been hooked on video games. Years later, he began to wonder: what makes games so special? Why do we play? And how do games shape the world we live in?This lovingly illustrated book takes us through the history of video games, from the pioneering prototypes of the 1950s to the modern era of blockbuster hits and ingenious indie gems. Exploring the people and politics behind one of the world''s most exciting art-forms, Gamish is a love letter to something that has always been more than just a game.
- Nakladatel
- Penguin
- Rozměr
- 235 x 171 x 22
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 208
- Hmotnost
- 616 g
- isbn
- 978-1-84614-948-1
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 5.11.2020
- ean
- 9781846149481
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE