0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 5+ ks
- Doručení V pátek 12. 12. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
447 Kč s DPH
Běžně 499 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
První komiksová kniha v češtině o videohrách vhodná i pro mládež Od chvíle, kdy poprvé spustil bratrovo zaprášené atari, se komiksový kreslíř Edward Ross zbláznil do videoher. Po letech si začal klást otázky: Čím jsou hry tak výjimečné? Proč je hrajeme? A jak hry ovlivňují náš svět? V publikaci vhodné pro malé i velké zájemce nás provází časem… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Aliance Udatných
-
Spolek čajových draků
-
Dogman 10: Mateřské výšiny
-
Zítra a zítra, zítra, zítra, zítra
-
T.L.A.P. 3 - Priya už myslí i na sebe
-
Sleva 98 Kč Kompletní trilogie Šikmý kostel
Výhodný balíček -
TLAP: Mindy otevírá náruč
-
Vlci
-
Minecraft komiks: Srdce z kamení 1
-
T.L.A.P. 1 - Gabby buduje tým
-
Bestseller Vesmírníček
-
Mezi živly - Filmový příběh jako komiks
-
Dogman: Špína a trest
-
Bestseller Gazely
-
Lapka - Poklad tří králů (1.díl)
-
Bestseller Josef Mareš: Moje případy z 1. oddělení
-
Mladí Titáni do toho! - Párty, párty!
-
Minecraft komiks Druhá kniha příběhů
-
Novinka Hrůzopark
-
Bestseller Šikmý kostel 3
-
Komiksový Clash
-
Cosmoknights 1
-
Bláznivé zvířecí příhody
-
Minecraft komiks: Chodí wither okolo - souborné vydání
První komiksová kniha v češtině o videohrách vhodná i pro mládež Od chvíle, kdy poprvé spustil bratrovo zaprášené atari, se komiksový kreslíř Edward Ross zbláznil do videoher. Po letech si začal klást otázky: Čím jsou hry tak výjimečné? Proč je hrajeme? A jak hry ovlivňují náš svět? V publikaci vhodné pro malé i velké zájemce nás provází časem od průkopnických technických vynálezů ze čtyřicátých let až po moderní éru blockbusterových hitů a skvostů nezávislé scény. Fanoušci a fanynky se mohou těšit, že na stránkách spatří legendární hry jako Minecraft, Super Mario, Doom, Last of Us, God of War, Legend of Zelda, Grand Theft Auto, Tomb Raider nebo Fallout. Co nás hry jako Dungeons & Dragons nebo Bioshock učí o svobodné vůli a osobní odpovědnosti? Jak herní designéři vytvářejí krajiny, v nichž se chceme ztratit? Proč a jak se ovladače stávají prodloužením našich těl? Jak se proměnilo zobrazení žen či ras ve videohrách? A ve které zemi způsobila obliba arkádových automatů nedostatek drobných?
- Nakladatel
- Host
- Rozměr
- 168 x 230 x 22
- datum vydání
- 1.01.2024
- ean
- 9788027522569
- Počet stran
- 208
- Hmotnost
- 510 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-275-2256-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE