0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba403 Kč
Běžně 450 Kč
Kniha
Kolektiv zkušených pedagogů a publicistů z Fakulty sociálních věd UK pod vedením B. Osvaldové a J. Halady připravil u nás dosud velmi postrádanou příručku, která bude vyhledávána nejen adepty studia žurnalistiky, ale i studenty tohoto oboru. V neposlední řadě bude dobře sloužit i profesionálním novinářům, pracovníkům redakcí novin a časopisů i… Přejít na celý popis
23. dubna je Mezinárodní den knihy, proto jsme si pro vás na tento týden přichystali speciální dárek Více informací
Kolektiv zkušených pedagogů a publicistů z Fakulty sociálních věd UK pod vedením B. Osvaldové a J. Halady připravil u nás dosud velmi postrádanou příručku, která bude vyhledávána nejen adepty studia žurnalistiky, ale i studenty tohoto oboru. V neposlední řadě bude dobře sloužit i profesionálním novinářům, pracovníkům redakcí novin a časopisů i dalších médií, ale i laikům. Na 600 hesel a odkazů poskytuje srozumitelný výklad pojmů nejen klasické žurnalistické terminologie (sloupek, aforismus, úvodník atd. včetně ukázek), ale i z oblasti tisku, rozhlasu, televize, knižního trhu, žurnalistické fotografie, polygrafie a elektronických médií.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.