0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba107 Kč
Běžně 119 Kč
Kniha ( pevná vazba )
Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie, která má studenty učitelství vybavit profesními znalostmi a kompetencemi natolik, aby věděli "čemu a jak vyučovat". Klade důraz na nezbytnost těsné spolupráce ve vertikálním směru, tj. mezi obecnou didaktikou a oborovými didaktikami, které pevně stojí na oborových základech. Úvahy autorek vedou od obecné… Přejít na celý popis
Dá se v lásce blafovat stejně jako v pokeru? Více informací
Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie, která má studenty učitelství vybavit profesními znalostmi a kompetencemi natolik, aby věděli "čemu a jak vyučovat". Klade důraz na nezbytnost těsné spolupráce ve vertikálním směru, tj. mezi obecnou didaktikou a oborovými didaktikami, které pevně stojí na oborových základech. Úvahy autorek vedou od obecné didaktiky k oborovým didaktikám, resp. k didaktice biologie, a zároveň i nazpátek - od oborových poznatků biologie k obecné didaktice. Chce-li didaktika biologie své učitele účinně podporovat, potřebuje zvládat vztahy mezi teoretickým poznáním a praktickým jednáním učitele a jeho žáků. To znamená propojovat abstraktní obecnou úroveň myšlení s reálnými aktivitami ve výuce, a tak překonávat panující mezery mezi obecnou didaktikou a oborovými didaktikami. Uvedené požadavky zřetelně vedou k intenzivnější komunikaci a spolupráci nejenom ve vertikálním směru (mezi obecnou didaktikou a oborovými didaktikami), ale současně ve směru horizontálním (mezi oborovými didaktikami navzájem ke společným zobecněním). To je jediná efektivní cesta i k účinnější spolupráci mezi teorií v didaktice a vzdělávací praxí.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.