0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba182 Kč
Kniha ( měkká vazba )
163 Kč s DPH
Běžně 182 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
MiG-15 je spojen se skutečným nástupem proudové éry v čs. vojenském letectvu počátkem padesátých let minulého století. Tento stroj posunul čs. stíhací letectvo do světové špičky s pohledu vybavení stíhacích pluků. Výrobu a službu tohoto stroje a jeho verze v našem letectvu popsal autor Miroslav Irra v předchozích číslech Aera ( Aero č.83,… Přejít na celý popis
Beznadějná romantička Liz je ochotná udělat cokoliv, aby získala svého vysněného prince na bílém koni. I kdyby to znamenalo spřátelit se s Wesem, klukem ze sousedství, který jí už od dětství dokazuje, že je prvotřídní osinou v zadku.. Více informací
MiG-15 je spojen se skutečným nástupem proudové éry v čs. vojenském letectvu počátkem padesátých let minulého století. Tento stroj posunul čs. stíhací letectvo do světové špičky s pohledu vybavení stíhacích pluků. Výrobu a službu tohoto stroje a jeho verze v našem letectvu popsal autor Miroslav Irra v předchozích číslech Aera ( Aero č.83, 86, 88, 94, 97 a č.99). Mohutné a spěšné budování čs. stíhacího letectva si však vyžadovalo současně vybudovat výcvikové letecké základny a ke zvýšení rychlosti a kvality výcviku zajistit k tomu odpovídající letoun se stejnými vlastnostmi jako MiG-15. V letech 1951-1954 bylo do výcviku proudových pilotů postupně zapojeno min. 14 spárek UTI MiG-15, dodaných ze SSSR, rokem 1954 byly zahájeny dodávky čs. licenčních UTI MiG-15/CS-102. V roce 1954 bylo dodáno prvních 34 a do roku 1960 naše letectvo převzalo 155 těchto letounů. Aero č.102 popisuje detailně organizaci výcviku na tomto letounů a uzavírá popis a službu tohoto stroje v našem letectvu.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.