Advertising Next Tom Himpe

Advertising Next - Tom Himpe

Advertising Next

Tom Himpe

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( pevná vazba )

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 199 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live… Přejít na celý popis

Žádné kecy, jen dobré rady! | Totální lifechangery 1+1 ZDARMA Zábavnou motivační literaturu – Totální lifechangery – můžete nyní objednávat v akci 1+1 zdarma! Více informací

Popis

150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině. Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big – and force big companies to act small. This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent campaigns. Packed with vital content and analysis:• 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business • Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success• Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’ Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'.

Sdílet 0

Nakladatel
Thames & Hudson
datum vydání
20.11.2008
isbn
978-0-500-51416-0
ean
9780500514160
Jazyk
angličtina
Počet stran
400
Vazba
pevná vazba

Bestseller v knihy Dobrovský

245774. v e-shopu | 239693. minulý týden

2233. v Art, Architecture and Photography | 2273. minulý týden

34863. v Cizojazyčná literatura | 29671. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora