Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti Kolektiv E-kniha

Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti - Kolektiv

Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti E-kniha

Kolektiv

Četl(a) jsem
Chci přečíst

E-kniha

  • Ihned ke stažení

484 Kč s DPH

KNÍŽKODEJ #10 Je tu další Knížkodej! Šest knih za cenu jedné Více informací

Popis

Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění určitého tvrzení o podnikateli (ne)oprávněné a jaké nároky lze požadovat, používají autoři nejen argumentaci aktuální judikaturou, ale také množství uchopitelných příkladů a modelových situací.

V dílčích částech se pak monografie věnuje úskalím spojeným s šířením pravdivých informací o podnikatelích v online prostředí na příkladu recenzí na služby podnikatele a jednání tzv. influencerů, a dále pak odpovědnosti při tzv. spotřebitelských testech kvality a odpovědnosti dozorových orgánů zasahující do dobré pověsti podnikatele.

Sdílet 0

Nakladatel
Wolters Kluwer
datum vydání
1.01.2021
Počet stran
172

Jak si vede v knihy Dobrovský?

149637. v e-shopu | 164116. minulý týden | 138024. nejlepší dosažené 02.06.2021

238. v E-knihy - Právo | 274. minulý týden | 234. nejlepší dosažené 16.06.2021

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora