4.4 z 5 hvězdiček
E-kniha269 Kč
E-kniha
Richard Koch, autor knihy The 80/20 Principle, jedné z nejúspěšnějších knih o podnikání vůbec, přichází s dalším geniálním konceptem, který zásadním způsobem ovlivní úspěšnost jakékoli firmy. Jedná se o princip zjednodušování.Téměř všechny velké příběhy úspěšných firem dvacátého i současného století jsou totiž příběhy zjednodušování. Podnikatelé,… Přejít na celý popis
Někdo ve městě vraždí dívky a zohavuje jejich těla, aby je pak nechal obyvatelům na odiv. Ovšem podezřelí ani stopy neexistují a zoufalství roste... Více informací
Richard Koch, autor knihy The 80/20 Principle, jedné z nejúspěšnějších knih o podnikání vůbec, přichází s dalším geniálním konceptem, který zásadním způsobem ovlivní úspěšnost jakékoli firmy. Jedná se o princip zjednodušování.
Téměř všechny velké příběhy úspěšných firem dvacátého i současného století jsou totiž příběhy zjednodušování. Podnikatelé, kteří dokázali změnit nejen tvář byznysu, ale i způsob, jak pracujeme a žijeme – ať už to byl Steve Jobs, Henry Ford nebo Ingvar Kamprad – byli v drtivé většině především velkými zjednodušovateli.
Richar Koch a Greg Lockwood vám v této knize nabízejí návod, jak najít to správné zjednodušení právě pro vaši firmu.
4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
4 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel
Knihu rozhodně doporučuji všem, kdo hledají nový směr podnikání nebo si třeba jen chtějí rozšířit všeobecný přehled.
Kniha, Management Press, 2016, 9788072614516
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.