4.4 z 5 hvězdiček
pevná vazba319 Kč
Běžně 399 Kč
Kniha ( pevná vazba )
319 Kč s DPH
Běžně 399 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Od svého vstupu do politiky v roce 1923 do porážky Francie roku 1940 Hitler využíval demokratický tisk, jako to nedělal žádný diktátor před ním. Poskytoval pečlivě vybraným novinářům rozhovory, v nichž doplňoval a korigoval své četné projevy s cílem zakrýt své skutečné záměry i nemilosrdný způsob jejich uskutečňování. Navzdory stovkám tisíců… Přejít na celý popis
Dá se v lásce blafovat stejně jako v pokeru? Více informací
Od svého vstupu do politiky v roce 1923 do porážky Francie roku 1940 Hitler využíval demokratický tisk, jako to nedělal žádný diktátor před ním. Poskytoval pečlivě vybraným novinářům rozhovory, v nichž doplňoval a korigoval své četné projevy s cílem zakrýt své skutečné záměry i nemilosrdný způsob jejich uskutečňování. Navzdory stovkám tisíců stránek věnovaných führerovi v uplynulých sedmdesáti letech nebyla tato interview nikdy publikována. Éric Branca vybral šestnáct nejpříznačnějších, jež editoval a opatřil poznámkami. Je rovněž autorem úvodní kapitoly s názvem „Hitler a zahraniční tisk. Čím ho fascinoval.“, jež vypovídá mnoho o führerovu vlivu na veřejné mínění západních demokracií. Kniha je psána živým a čtivým jazykem, doplněna životopisnými medailonky novinářů, kteří tyto rozhovory vedli, a chronologickým přehledem.
4.6 z 5 8 hodnocení čtenářů
5× 5 hvězdiček 3× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
5 z 5 hvězdiček Vladimír registrovaný uživatel Zakoupil produkt
Zajímavé a pro mně neznámé informace.
E-kniha, Pangea, 2020,
4 z 5 hvězdiček Rastislav Lukovič registrovaný uživatel Zakoupil produkt
Je to dobré k porovnání mediální propagace v historických souvislostech.
E-kniha, Pangea, 2020,
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.