Veřejná a mediální agenda Markéta Škodová, Nečas Vlastimil

Veřejná a mediální agenda - Markéta Škodová, Nečas Vlastimil

Veřejná a mediální agenda

Markéta Škodová, Nečas Vlastimil

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Pokémon go! Neautorizovaný průvodce hrou

K nákupu nad 799 Kč dárek zdarma v hodnotě 199 Kč

Pokémon go! Neautorizovaný průvodce hrou

Tato publikace přináší hlavní empirická zjištění stejnojmeného projektu, který v letech 2007-2008 podpořila Akademie Věd. Projekt zahrnil empirická šetření mediální a veřejné agendy a jejich následnou komparaci. Kniha například uvádí do problematiky agenda setting její zasazení do víru masových médií.

Doprava zdarma nad 300 Kč POŠTOVNÉ ZDARMA! Objednávky nad 300 Kč vám dovezeme zdarma! Více informací

Popis

Tato publikace přináší hlavní empirická zjištění stejnojmeného projektu, který v letech 2007-2008 podpořila Akademie Věd. Projekt zahrnil empirická šetření mediální a veřejné agendy a jejich následnou komparaci. Kniha například uvádí do problematiky agenda setting její zasazení do víru masových médií.

Sdílet 0

Nakladatel
Profesional publishing
datum vydání
4.10.2013
isbn
978-80-7431-009-6
ean
9788074310096
Počet stran
148
Vazba
Knihy - paperback
Rozměr
160x240mm

Jak si vede v knihy Dobrovský?

329946. v e-shopu | 330794. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora