0.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( měkká vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V pondělí 19. 1. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
330 Kč s DPH
Jsme transparentní
What marketing lessons can we learn from the Greeks and Romans, their mythology, philosophy and vocabulary? In this book, a marketing expert and lapsed classicist casts new light on marketing through an exploration of ancient Rome and Greece. Expect to be enlightened and enthralled by why “author” comes from the same Latin word as… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR Marketing
-
Another World Is Possible
-
The Prince
-
Four Thousand Weeks
-
The Social Brain
-
The Plot
-
Accounting and Taxation Terminology in Practice
-
Small Is Beautiful
-
One Up On Wall Street
-
Emotion by Design
-
The Power of the Powerless
-
Start With Why
-
The Body Politic
-
How to Stand Up to a Dictator
-
An Ugly Truth
-
Good Strategy/Bad Strategy
-
Scary Smart
-
Success Habits
-
Money: A User’s Guide
-
Novinka Radical Candor: Fully Revised & Updated Edition
-
How Big Things Get Done
-
Bestseller Vánoční elektronická dárková poukázka 500 Kč
0.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Vánoční elektronická dárková poukázka 1000 Kč
0.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Manželství
What marketing lessons can we learn from the Greeks and Romans, their mythology, philosophy and vocabulary? In this book, a marketing expert and lapsed classicist casts new light on marketing through an exploration of ancient Rome and Greece.
Expect to be enlightened and enthralled by why “author” comes from the same Latin word as “authority”, and what that tells us about storytelling. Why a segmentation based on Apollo and Dionysus might bring new insight to your comms. And why Socrates found out about cognitive dissonance the hard way. This book brings 2,000-year-old thinking, many of which formed the foundations of our society today, to provide creative and surprising insights into marketing and business today.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- LID Publishing
- Rozměr
- 181 x 120 x 16
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 192
- Hmotnost
- 200 g
- isbn
- 978-1-915951-78-6
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 4.09.2025
- ean
- 9781915951786
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE