The Classical Marketing Book

Kniha ( měkká vazba )

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Hacienda

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 398 Kč

Hacienda

What marketing lessons can we learn from the Greeks and Romans, their mythology, philosophy and vocabulary? In this book, a marketing expert and lapsed classicist casts new light on marketing through an exploration of ancient Rome and Greece. Expect to be enlightened and enthralled by why “author” comes from the same Latin word as… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

What marketing lessons can we learn from the Greeks and Romans, their mythology, philosophy and vocabulary? In this book, a marketing expert and lapsed classicist casts new light on marketing through an exploration of ancient Rome and Greece.

Expect to be enlightened and enthralled by why “author” comes from the same Latin word as “authority”, and what that tells us about storytelling. Why a segmentation based on Apollo and Dionysus might bring new insight to your comms. And why Socrates found out about cognitive dissonance the hard way. This book brings 2,000-year-old thinking, many of which formed the foundations of our society today, to provide creative and surprising insights into marketing and business today.

Sdílet

Nakladatel
LID Publishing
Rozměr
181 x 120 x 16
jazyk
angličtina
Počet stran
192
Hmotnost
200 g
isbn
978-1-915951-78-6
Vazba
měkká vazba
datum vydání
4.09.2025
ean
9781915951786

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 330 Kč Nápověda