0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Internetové právo
-
Zeměpisná označení výrobků a jejich právní ochrana
-
Co je nového v právu
-
Právo stavby
-
Bestseller Elektronická dárková poukázka 500 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
...právo, jazyk a příběh
-
Evropské mezinárodní právo soukromé v kontextu pracovního práva
-
Zdravotnické právo
-
Jak psát reklamní text
-
Praktikum pracovního práva
-
Judikatura práva rodiny
-
Základy občanského práva hmotného, Věcná práva, Dědické právo
-
Civilní právo a nové technologie
-
Sociální právo České republiky
-
Úvod do mezinárodního práva soukromého
-
Základy občanského práva hmotného - Závazkové právo I
-
Filmové právo: Autorskoprávní perspektiva
-
Právo mezinárodního obchodu
-
Sbírka příkladů z obchodního práva
-
Československé správní právo
-
Vztah lékaře a pacienta z pohledu soukromého práva
-
Autorské právo ve výtvarném umění
-
Jaderné právo
-
Kulturní války z pohledu ústavního práva
Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která má také řadu východisek plynoucích z práva Evropské unie.Veřejnoprávní regulace přináší mnoho pravidel pro to, jak má reklama vypadat a jak vypadat nesmí, a to nejen v závislosti na propagovaném výrobku či službě, ale též v samotném způsobu šíření reklamy. Zvláštní ochrana je poskytována spotřebitelům či osobám mladším 18 let. Soukromoprávní hlediska reklamního práva plynou z práva nekalé soutěže, ochrany osobnosti či oblasti autorskoprávní. Mimo právních norem je třeba zohlednit též normy etické. Předkládaná publikace přináší komplexní pohled na reklamní právo. Popis a výklad právní úpravy doplňuje rozsáhlý rozbor judikatury a mnoho příkladů z reklamní praxe.
- Počet stran
- 200
- datum vydání
- 1.02.2018
- ean
- 9788074006869
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
- Rozměr
- 141 x 226 x 12
- isbn
- 978-80-7400-686-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE