0.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management,… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Základy Public Relations
-
Jak na sítě
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Copywriting
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Internetový marketing
-
Marketing management
-
Webcopywriting pro samouky
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Anatomie rozhodování
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
Podnikání z lavice
-
Strategie digitálního marketingu
-
Strategie B2B digitálního marketingu
-
Handmade byznys
-
Od vize k zisku
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
O vkusu, světle a barvách
-
AI Marketing Playbook
-
Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
-
Řízení lidských zdrojů a vybraná témata managementu a leadershipu
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR.
- Nakladatel
- PORTÁL
- Rozměr
- 175 x 235 x 20
- isbn
- 978-80-7367-596-7
- Počet stran
- 344
- datum vydání
- 1.01.2009
- ean
- 9788073675967
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE