Etiketa pro lékaře, zdravotníky a pomáhající profese

Etiketa pro lékaře, zdravotníky a pomáhající profese

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

447 Kč s DPH
Běžně 499 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Kniha ETIKETA PRO LÉKAŘE, ZDRAVOTNÍKY A POMÁHAJÍCÍ PROFESE z pera zkušeného autora knih o etiketě je komplexním dílem zahrnujícím všechny oblasti etikety světa medicíny. V posledních letech jsme svědky zásadní proměny vztahu zdravotnického personálu k pacientům a veřejnosti. Zvyšují se standardy chování vůči klientům, osobní péče, důraz na… Přejít na celý popis

Richard Chizmar: Hon na Bubáka Někdo ve městě vraždí dívky a zohavuje jejich těla, aby je pak nechal obyvatelům na odiv. Ovšem podezřelí ani stopy neexistují a zoufalství roste... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Kniha ETIKETA PRO LÉKAŘE, ZDRAVOTNÍKY A POMÁHAJÍCÍ PROFESE z pera zkušeného autora knih o etiketě je komplexním dílem zahrnujícím všechny oblasti etikety světa medicíny. V posledních letech jsme svědky zásadní proměny vztahu zdravotnického personálu k pacientům a veřejnosti. Zvyšují se standardy chování vůči klientům, osobní péče, důraz na ochranu důstojnosti a práv klientů, estetické prostředí, šetrnost procedur, samozřejmostí se stává spolupráce s pacientem, jeho informovanost o průběhu léčby a její prognózy. Ne všude je laťka posazena tak vysoko, protože stereotypy chování, které provázely léčebný proces v uplynulých desetiletích, jsou mnohde ještě silně zažity. Kniha vede lékaře, sestry a další složky zdravotnické profese ke vstřícnému, ohleduplnému a empatickému chování. Upozorňuje na důležitost správné komunikace s klienty, protože porozumění slovům lékaře je předpoklad spolupráce. Vztah pacienta a lékaře je specifický, od paternalistické dospěl k partnerské formě, která akcentuje lidská práva, svobodnou volbu alternativních léčebných možností i volbu lékaře. Autor vysvětluje, že hlavním cílem komunikace s pacientem je získání jeho důvěry, neboť jedině tak se bude pacient aktivně podílet na léčbě, bude trpělivě snášet nezbytné procedury a podrobovat se léčebnému režimu. Kniha věnuje pozornost i ošetřovatelské praxi a sociálním službám jako návazným a doplňujícím oblastem primární léčebné péče. Mezi tématy najdeme i pravidla etikety při různých příležitostech, jichž se lékaři účastní, základy etikety při kontaktních situacích, společenských akcích, recepcích, večeřích či kongresech. V knize se objeví i významné osobnosti české medicíny, jako kardiochirurg Jan Pirk, vynikající chirurg Pavel Pafko, předseda České internistické společnosti Richard Češka, přední český psychiatr Cyril Höschl a další dlouholetí praktici, kteří se podělí se čtenáři o své zkušenosti s etiketou ve zdravotnictví.

 

Sdílet 0

Nakladatel
EEZY
Rozměr
199 x 251 x 21
datum dotisku
15.11.2021
ean
9788090810143
Počet stran
280
Vydání
1
jazyk
čeština
Vazba
pevná vazba
datum vydání
8.11.2021
isbn
978-80-908101-4-3

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 447 Kč Nápověda
Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora