0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení Ve čtvrtek 15. 1. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
1 023 Kč s DPH
Jsme transparentní
Literacy is not a decontextualized drill of skills or learning just about "a book." You will highlight, ponder, and tab as you read about the design of Concept-Based literacy lessons. All students deserve the best literacy instruction—and this IS the BEST. —H. Lynn Erickson The guide for designing and implementing Concept-Based… Přejít na celý popis
Literacy is not a decontextualized drill of skills or learning just about "a book." You will highlight, ponder, and tab as you read about the design of Concept-Based literacy lessons. All students deserve the best literacy instruction—and this IS the BEST. —H. Lynn Erickson The guide for designing and implementing Concept-Based literacy lessons A Concept-Based Curriculum is designed to help students uncover important, transferable understandings about what it means to be a capable reader, writer, speaker, viewer, listener, and thinker. But, too often, a well-designed, conceptual curriculum does not translate into conceptual teaching. Concept Based Literacy Lessons helps bridge that divide, and provides practical support for teachers implementing Concept-Based literacy lessons. This essential guide picks up where the book, Designing Concept-Based Curriculum for English Language Arts left off. Authors Lois Lanning and Tiffanee Brown explain how to move from design to actionable practice by providing tools and examples straight from the classroom. They’ll also show teachers how to use common literacy instructional practices (such as Socratic Seminar, close reading, think aloud, explicit instruction, and so forth) to support students′ transfer of conceptual understanding.
Written especially for literacy teachers, readers will find
Step-by-step help with lesson planning for conceptual understanding and transfer Ideas for supporting inductive learning Classroom Snapshots that showcase familiar literacy practices in Concept-Based classrooms Strategies to promote critical, reflective, and conceptual thinking Model elementary and secondary Concept-Based lesson and unit plans A chapter devoted to answering frequently asked questionsÂFor educators looking for practical ways to implement a Curriculum and Instruction Model that’s more inquiry-driven and idea-centered, look no further than this book.
- Nakladatel
- SAGE Publications Inc
- Rozměr
- 276 x 215 x 16
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 176
- Hmotnost
- 472 g
- isbn
- 978-1-5443-1857-8
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 9.04.2019
- ean
- 9781544318578
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE