5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
The publication CI.CZ 1990-2007: Corporate Identity in the Czech Republic is intended to acquaint professionals and the general public with a selection of the best in Czech corporate design from the first year after the Velvet Revolution to the present.The editors/co-authors, Michal Richtr and Alan Záruba, have endeavoured to compile a… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Typografie písma
-
Botanical Sketchbooks
-
Identita
-
Matthew Wong - Vincent van Gogh: Painting as a Last Resort
-
Formát
-
Bez slávy a fanfár
-
1964 - Eyes of the Storm
-
Šperk. Forma. Obsah
-
Ivan Lendl: Alfons Mucha
-
Dějiny nábytkového umění 19. a 20. století (4.díl)
-
Edvard Munch: A Poem of Life, Love and Death
-
Dětem na míru
-
I Work at Home : Home Offices for a New Era
-
Brand New
-
Brick Architecture - Layer by Layer
-
Škola interiérového designu pro všechny, koho zajímá dobré bydlení
-
Chair Anatomy
-
Křehká krása designu
-
New Rural: Where to Find It and How to Create It
-
České a slovenské sklo v exilu
-
Garden City
-
Královský sňatek - průvodce dobou
-
Erotica 3: The Nude in Contemporary Photography
-
New Surrealism
The publication CI.CZ 1990-2007: Corporate Identity in the Czech Republic is intended to acquaint professionals and the general public with a selection of the best in Czech corporate design from the first year after the Velvet Revolution to the present.
The editors/co-authors, Michal Richtr and Alan Záruba, have endeavoured to compile a selection of 38 projects, which have for various reasons set a standard in the field. Apart from corporate-style projects for large Czech companies, banks and other financial institutions with international operations, the publication includes visual-presentation projects for smaller businesses, non-profit organizations, institutions professionally involved in the arts and education, and NGOs, as well as cities and regions of the Czech Republic.
The projects are introduced with an article about the history of corporate design in the Czechoslovakia and, later, the Czech Republic and an article describing in detail the methods used by experts in the creation and development of corporate visual style in the Czech Republic. The volume also includes biographical sketches of individual designers and a glossary of some of the more frequently used terms.
CI.CZ 1990-2007 is the first publication about Czech corporate design presented by people professionally involved in the field.
- Nakladatel
- CI.CZ
- datum vydání
- 5.12.2008
- ean
- 9788025418369
- Počet stran
- 240
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-80-254-1836-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE