Bez loga Naomi Kleinová

Bez loga - Naomi Kleinová

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

490 Kč s DPH
Ušetříte 58 Kč Běžně 548 Kč

E-shopové listy

K nákupu nad 199 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že… Přejít na celý popis

Dixit Ověřte své vypravěčské schopnosti! Umožní vám vaše poutavé příběhy dosáhnout na vítězství? Dixit – zábavná společenská hra Více informací

Popis

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.

Sdílet 0

Nakladatel
Dokořán
datum vydání
2.5.2005
isbn
978-80-7203-671-4
ean
9788072036714
Jazyk
čeština
Počet stran
512
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170x236mm

Jak si vede v knihy Dobrovský?

50578. v e-shopu | 53613. minulý týden

56. v Marketing | 58. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora