Bez loga Naomi Kleinová

Bez loga - Naomi Kleinová

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

490 Kč s DPH
Ušetříte 58 Kč Běžně 548 Kč

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že… Přejít na celý popis

Mona kasten 1+1 Zkraťte si čekání na vydání čtvrtého dílu Znovu, protože právě teď běží akce 1+1 ZDARMA na celé již vydané dílo Mony Kasten Více informací

Popis

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.

Sdílet 0

Nakladatel
Dokořán
datum vydání
2.5.2005
isbn
978-80-7203-671-4
ean
9788072036714
Jazyk
čeština
Počet stran
512
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170x236mm

Bestseller v knihy Dobrovský

47881. v e-shopu | 44890. minulý týden

48. v Marketing | 50. minulý týden

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora