No Logo

Kniha ( měkká vazba )

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Hacienda

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 398 Kč

Hacienda

‘No Logo’ was a book that defined a generation when it was first published in 1999. For its 10th anniversary Naomi Klein has updated this iconic book.By the time you’re twenty-one, you’ll have seen or heard a million advertisements. But you won’t be happier for it.This is a book about that much-maligned, much-misunderstood generation… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

‘No Logo’ was a book that defined a generation when it was first published in 1999. For its 10th anniversary Naomi Klein has updated this iconic book.By the time you’re twenty-one, you’ll have seen or heard a million advertisements. But you won’t be happier for it.This is a book about that much-maligned, much-misunderstood generation coming up behind the slackers, who are being intelligent and active about the world in which they find themselves. It is a world in which all that is ‘alternative’ is sold, where any innovation or subversion is immediately adopted by un-radical, faceless corporations. But, gradually, tentatively, a new generation is beginning to fight consumerism with its own best weapons; and it is the first skirmishes in this war that this abrasively intelligent book documents brilliantly.

Sdílet

Nakladatel
neuveden
Rozměr
129 x 197 x 35
datum vydání
29.10.2009
ean
9780007340774
Počet stran
512
Hmotnost
366 g
jazyk
angličtina
Vazba
měkká vazba
Vydání
1
isbn
978-0-00-734077-4

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 363 Kč Nápověda